رویدادها آرشیو خبر ها
راوانلی: آریوابنه، شخصیت را به یووه برگردانند

راوانلی: آریوابنه، شخصیت را به یووه برگردانند

برای برخی از ستاره های سابق بیانکونری حضور شخصی به مانند آریوابنه در پست مدیریتی باشگاه یوونتوس به منزله باشگاه شخصیت و نظم لازمی ست که بانوی پیر مدتی ست از آن دور شده، شخصیت و خصوصیتی که در فلسفه وجودی باشگاه یوونتوس ضروری و غیر قابل انکار است.

 

حالا آریوابنه با خصوصیات شخصیتی خود در کنار داشتن قدرت تصمیم گیری می تواند یوونتوس را به روزهای اقتدار و شکوه خود نه تنها در ده سال گذشته بلکه پیش از آن، به روزها و سال های دهه نودی بازگرداند که بازیکنان یکدست و با تعصب و انگیزه برای این پیراهن سیاه و سفید می جنگیدند. سال هایی که یوونتوس در کنار پیروزی ها و افتخارات، شخصیتی ویژه و منحصر به فرد داشت و بازیکنانش نیز با داشتن چنین خصوصیاتی شیفته این تیم بزرگ ایتالیایی می شدند و در کنار پیوستن به این تیم راه بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک فوتبالیست مطرح و نامی را پیش می گرفتند.

 

فابریتزیو راوانلی، یکی از ستاره های آن دوران نیز به این اصول معتقد است و می گوید:

 

یووه با آریوابنه به نظم و انضباط و شخصیتی که از آن دور شده بود و کمبود آن در مجموعه یووه به خوبی احساس می شد بازگشته؛ او خصوصیات و انگیزه و عزم راسخ برای مبارزه در هر میدان رقابتی را به بانوی پیر برخواهد گرداند. حالا او به بازیکنان یادآوری می کند که برای چه پیراهنی بازی می کنند و این باشگاه قوانین و اصول خاص خود را دارد. او به بازیکنان این مسئله مهم را گوشزد کرد که احترام به این پیراهن چه معنایی دارد و باید بر آن چه کرد تا همیشه برنده و سربلند بود. در یووه تنها پیروزی ست که ارزش دارد، برای این باشگاه تسلیم شدن معنایی ندارد، این فلسفه باشگاه است و همه باید از آن پیروی کنند. او به تیم شخصیت را بازگرداند.

 

از او در خصوص موضوع مهم این روزها، عدم تمدید قرارداد با پائولو دیبالا سوال می کنند و راوانلی پاسخ می دهد:

 

دیبالا در سال های نخست حضورش در یووه ویژگی های خوبی از خود نشان داد، کیفیت و تکنیک خود را عرضه کرد اما پس از آن دیگر هرگز نتوانست تبدیل به یک قهرمان شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: